Najczęściej zadawane pytania Frequently asked questions


separator
 
 
Diagnostyka
  • Co wchodzi w skład diagnostyki?

    Diagnostyka obejmuje:

    • Sprawdzenie stanu technicznego zegarka jak również jego akcesoriów (bransolety, zapięcia, paska).
    • Wycenę naprawy.
    • Sporządzenie wykazu potrzebnych części do naprawy / rezerwację części.
    • Wstępne oczyszczenie zabrudzeń (mycie bransolety, koperty, zapięcia paska).
    • Demagnetyzację.
    • Obsługę logistyczną i ubezpieczenie zegarka na czas przesyłki od i do Klienta/Salonu.
  • Ile kosztuje diagnostyka?

    W przypadku zegarków objętych gwarancją diagnostyka jest bezpłatna. W pozostałych przypadkach koszt diagnostyki wynosi 150 zł. Koszt diagnostyki jest wartością stałą, bezzwrotną. W przypadku akceptacji kosztów naprawy zegarka koszt ten zawiera się w cenie serwisu podstawowego/rozszerzonego.

  • Czy diagnostyka zegarka jest niezbędna w procesie serwisowania zegarka?

    Tak, diagnostyka jest punktem wyjścia do dalszej naprawy zegarka. Nie można jej pominąć. Na podstawie diagnostyki serwis tworzy plan naprawy wraz z wyceną.

  • Czym jest diagnostyka?

    Diagnostyka jest sprawdzeniem stanu technicznego zegarka, jak również jego akcesoriów.

    Diagnostyka zegarka jest procesem złożonym i czasochłonnym – jest także ściśle uzależniona od skomplikowania mechanizmu danego zegarka.

    Ważne! Diagnostyka dotyczy każdego zegarka, który trafi do serwisu i jest punktem wyjścia do dalszej naprawy zegarka. Nie można jej pominąć. Na podstawie diagnostyki serwis tworzy plan naprawy wraz z wyceną.

Koszty
  • Jakie są koszty wysyłki zegarka do serwisu?

    Klient nie ponosi dodatkowych kosztów przesyłki. Zarówno diagnostyka jak i pozostałe serwisy obejmują obsługę logistyczną i ubezpieczenie zegarka na czas przesyłki od i do Klienta.

  • Ile kosztuje serwis zegarka?

    Aktualną informację na temat usług, które wchodzą w zakres cennika znajdą Państwo na naszej stronie www.watch-service.pl, w dziale cennik. W przypadku każdej naprawy odpłatnej Klient otrzymuje  kosztorys kompletnej usługi serwisowej wraz z szczegółowym opisem stanu zegarka zarówno pod względem wizualnym jak i mechanicznym. Jeśli stopień uszkodzeń w zegarku przewyższy koszty lub zakres czynności serwisu pełnego lub podstawowego, serwis przygotuje stosowną indywidualną wycenę dla Klienta.

  • Czy otrzymam wycenę naprawy zegarka?

    Tak, przed rozpoczęciem naprawy otrzymasz kompletną wycenę naprawy zegarka. Dopiero po zaakceptowaniu kosztorysu przez Ciebie serwis może rozpocząć naprawę zegarka.

Najczęściej zadawane pytania
  • Gdzie mogę przesłać zegarek, który wymaga serwisu?

    Zaoszczędź czas i ogranicz formalności!

    Zamów usługę serwisową zegarka wypełniając formularz dostępny na www.watch-service.pl . Odbierzemy Twój zegarek, wykonamy zlecone zadanie i odeślemy na wskazany adres. Nie musisz wychodzić z domu. To my zadbamy o wszystko!

  • Jak często należy serwisować zegarek?

    Normalnie użytkowany zegarek mechaniczny należy serwisować co 3-4 lata dla zapewnienia jego poprawnej i długoletniej pracy. Oczywiście są przypadki, kiedy serwis należy przeprowadzić szybciej np. w wypadku zalania zegarka trzeba przeprowadzić serwis niezwłocznie, aby uniknąć skorodowania mechanizmu itp. (oczywiście mówimy tutaj o przypadkach wyjątkowych i spowodowanych zdarzeniami losowymi lub złym użytkowaniem). W wypadku zegarka kwarcowego należy pamiętać o regularnej wymianie baterii – standardowa żywotność baterii to ok. 2 lata.

  • Jak mogę zapłacić za serwis – opcje zapłaty za usługę

    Możesz dokonać płatności w poniższy sposób:

    1. Odbierając zegarek w salonie dokonujesz płatności kartą lub gotówką na miejscu
    2. Odbierając zegarek w serwisie, po zakończeniu usługi, otrzymujesz informację o konieczności dokonania płatności za naprawę (wiadomość zawiera numer konta). Gdy salon otrzyma wpłatę, przesyła zegarek do Ciebie. Istnieje także możliwość dokonania płatności na miejscu – w salonie (płatność w salonie tylko gotówką).

    Ważne! Płacisz po wykonanej usłudze – po wcześniejszej akceptacji kosztów wyceny. Otrzymujesz kartę diagnostyczną zawierającą ujęty w sposób syntetyczny stan zegarka, opis usług niezbędnych do przywrócenia zegarka, tak aby spełniał parametry określone przez producenta. Zawsze otrzymasz paragon lub fakturę za wykonaną usługę.

  • Co wyróżnia Trufey Watch Service?

    Czas

    Szanujemy Twój czas,
    dlatego staramy się
    działać szybko
    i sprawnie.

    Informacja

    Rzetelnie opisujemy każde
    działanie serwisowe
    i informujemy na bieżąco
    o przeprowadzanych pracach.

    Wygoda

    Myślimy o Twojej wygodzie, dlatego zegarek możesz wysłać do nas z domu. My zamówimy kuriera a po serwisie odeślemy go pod wskazany przez Ciebie adres.

  • Trufey Watch Service – czy to kolejny serwis zegarkowy?

    Trufey Watch Service to pracownia zegarmistrzowska działająca w oparciu o standardy czołowych europejskich serwisów zegarkowych. Polegamy na wykwalifikowanej kadrze szkolonej zarówno w Polsce, jak i w znanych szwajcarskich serwisach. Nasz park maszynowy jest jednym z najnowocześniejszych w kraju, dzięki czemu jesteśmy w stanie podołać najbardziej ambitnym zadaniom.

Pytania dotyczące serwisu
  • Czego nie robi Trufey Watch Service?
    • Nie prowadzimy skupu ani sprzedaży zegarków
    • Nie wyceniamy zegarków
    • Nie przeprowadzamy ekspertyz dotyczących autentyczności zegarków
    • Nigdy nie naprawimy zegarka będącego produktem nieoryginalnym (czyli „podróbki:))
  • Co obejmuje wymiana baterii?

    Wymiana baterii obejmuje:

    • Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego zegarka
    • Mycie bransolety
    • Mycie koperty
    • Test mechanizmu (w celu sprawdzenia jego parametrów pracy i konsumpcji energii)
    • Test wodoszczelności (jeśli serwis nie stwierdzi wad uniemożliwiających przeprowadzenie testu)
    • 24 miesiące gwarancji na wymienioną baterię

    Cena obejmuje obsługę logistyczną i ubezpieczenie zegarka na czas przesyłki od i do Klienta.

  • Jakie dodatkowe usługi świadczy Trufey Watch Service

    Trufey Watch Service świadczy także usługi:

    • Polerowania (dysponując maszynami polerskimi z najwyższej półki, możemy odświeżyć prawie każdą kopertę, bransoletę czy zapięcie. Polerujemy, satynujemy i piaskujemy powierzchnie stosując najnowocześniejsze technologie stworzone dla przemysłu zegarmistrzowskiego i jubilerskiego)
    • Sprzedaży materiałów eksploatacyjnych (prowadzimy sprzedaż elementów zamiennych, takich jak bransolety, paski, oraz klamerki i zapięcia. Bazujemy wyłącznie na oryginalnych podzespołach. Nie prowadzimy sprzedaży mechanizmów.)
  • Ile trwa wstępna ekspertyza/diagnostyka zegarka

    Trufey Watch Service dokłada wszelkich starań aby w ciągu 48h zdiagnozować zegarek, podać wycenę i przybliżony czas naprawy.

  • Ile trwa naprawa/serwis zegarka?

    Czas serwisu zegarka uzależniony jest od stopnia jego uszkodzenia.  Minimalny czas serwisu to ok. 2 tygodnie. W przypadku konieczności zamówienia oryginalnych mechanizmów i części ze Szwajcarii czas ten może wydłużyć się do kilku miesięcy.

  • Czy serwis może stwierdzić oryginalność zegarka?

    Nie, oryginalność zegarka może stwierdzić biegły rzeczoznawca.

  • Czy Trufey Watch Service serwisuje każdą markę zegarków?

    Nie, Trufey Watch Service serwisuje następujące marki zegarkowe:

    • TAG Heuer
    • Gucci
    • Raymond Weil
  • Co jeśli uszkodzenie mojego zegarka wykracza poza proponowane serwisy?

    Jeśli tylko serwis dysponuje częściami to zawsze podejmie się uratowania/naprawy czasomierza bez względu na stopień uszkodzenia. W przypadku braku części, serwis konsultuje taką naprawę z serwisem fabrycznym. Finalnie, decyzję o naprawie (akceptację naprawy i kosztów) podejmuje Klient.

  • Jaką gwarancję otrzymam na naprawiony zegarek?

    Na prace przeprowadzone w serwisie Trufey Watch Service (wyszczególnione w karcie diagnostycznej)  oferujemy 24 miesiące gwarancji. W razie uszkodzenia lub powstania wady objętej gwarancją wymieniamy uszkodzone części i przeprowadzamy ponowny serwis zegarka, bez dodatkowych opłat. Gwarancja ta nie obejmuje normalnego zużycia podzespołów, ani uszkodzeń powstałych w następstwie wypadku, zaniedbania lub użytkowania zegarka niezgodnie z instrukcją obsługi.

    Wszelkie prace serwisowe przeprowadzane w nieautoryzowanym punkcie danej marki powodują utratę udzielonej gwarancji.

  • Czym jest kontrola jakości?

    Przed odesłaniem zegarka do klienta musimy mieć pewność, że wszystko działa poprawnie, dlatego dokonujemy szczegółowej kontroli technicznej zegarka.